niedziela, 6 lipca 2014

Każda z nas jest piękna !

 Jest wiele dziewczyn które myślą że piękno to to jakie ubrania nosimy i ile są warte. Chciałabym dzisiaj zmienić wasze przekonanie. Miałam pewien trudny okres w życiu. W ogóle nie szanowałam siebie. Nie odpowiadał mi mój wygląd wewnętrzny. Tak, wewnętrzny. Nie podobało mi się moje zachowanie, charakter i wiele innych rzeczy. Zastanawiałam się czy jak coś w sobie zmienię to będę miała więcej przyjaciół i ludzie będą mnie bardziej szanować. Postanowiłam więc to sprawdzić. Zaczęłam się upodabniać do różnych osób które były popularne, do różnych gwiazd lecz nie do siebie. Zachowywałam się jak nie ja.  Nagle wszystko zrozumiałam i powróciłam do swojego charakteru. Po pewnym czasie powoli mój wygląd  zewnętrzny zaczął się zmieniać, pozytywnie. Nagle pojawiło mi się więcej znajomych. Właśnie wtedy zrozumiałam jacy ludzie są próżni. Patrzą na to jak ludzie wyglądają a nie na to jacy są w środku. Na pewno nie każda dziewczyna wygląda tak jak by chciała. Ale czy zastanawiałyście się nad tym jakie wnętrze macie? Czy wiecie o tym że każda z nas jest wyjątkowa? Oczywiście nie zrozumcie mnie źle, nie mówię że jesteśmy idealne bo na świecie nie ma ideału. Każdy ma swoje wady ale każdy też ma zalety. Więc teraz powiedzcie sobie że jesteście piękne !

 

22 komentarze:

  1. Wspaniały blog <3 Co powiesz na wspólną obserwację?
    W wolnej chwili zapraszam do siebie: gusiaablog.blogspot.com
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Zaskakujący post :)
    Zapraszam do mnie, mogę zareklamować twój blog na moim wystarczy, że zaobserwujesz mojego bloga.
    http://ancia-anka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Post dał do myslenia.
    Zapraszam Cię na konkurs na moim blogu!
    link do konkursu - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  4. Masz racje. Zamiast zmienić coś w sobie na lepsze zazwyczaj tylko narzekamy, jakie to jesteśmy brzydkie, grube itp.

    http://never-look-baack.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo mądrze :))
    Może miałabyś chwilkę i zajrzała do mnie. Może by ci się u mnie spodobało. Dopiero zaczynam, więc miło by było, jakbyś odwiedziła mojego bloga. Z góry serdecznie dziękuję. ^-^
    http://fovingues.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Zgadzam się każda z nas jest piękna :)

    http://zatrzymaniechwil.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Zaobserwowane ;) Teraz Twoja kolej. :)
    +Dobrze napisane!
    thehauntedway.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajny wpis, ja już obserwuję i czekam na rewanż :-)

    http://nataliazarzycka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Pytałaś o wspólną obserwację,więc ja już obserwuję.

    www.moje-pastelowee-zycie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. super blog :) i bardzo ciekawy post :)
    moze wspólna obserwacja? daj znać u mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetny post! Pytałaś się na moim blogu o wspólną obserwację, ja już obserwuję i liczę na rewanż. :)
    fifthavenueblog.blogspot.com - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo ciekawy post :)
    mądrze napisałaś :3
    zapraszam
    klaudiaandclauudia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Niestety większość ludzi zwraca uwagę tylko na to jak człowiek wygląda z zewnątrz... Ciuchy, dodatki, figura... Echh. Bardzo fajna notka, mądrze napisana. Oby więcej takich! :)
    Pozdrawiamy, obserwujemy i zachęcamy do odwiedzenia naszego bloga http://tratwasquad.blogspot.com/ kto wie, może Ci się spodoba i również zaobserwujesz :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo ciekawy post :)
    Obserwuję i liczę na uczciwy rewanż :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetny blog, zapraszam do siebie i zachęcam do klikania w baner Sheinside ;)

    http://patrz-w-gore.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. bardzo mądry i przemyślany post. Zgadzam się że każda z nas jest piękna, oczywiście na swój sposób. :D

    +ja już obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Swietny post , daje do myslenia c; i ja juz obserwuje:*
    http://klaudiaandmylife.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  18. Prawdę mówiąc jak czytam, to zupełnie jakbym widziała siebie sprzed bardzo wielu lat. Ja już bardzo dawno temu zrozumiałam to, co Ty dziś rozumiesz. Przyjdzie taki czas , że uśmiechniesz się do siebie i powiesz: Mam gdzieś to, co inni o mnie myślą. Ważne jest to, co ja myślę o sobie. Przyjdzie taki czas, za wiele lat... Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń